loading...
وبلاگ خانه پیشاهنگی شهرستان دهلران
سعید فیض بابایی بازدید : 266 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (12)
  
طعم پیشاهنگی 
 
   ممکن است دوستانی از این پرسش را داشته باشند که پیشاهنگی چه سودی برای انسان دارد؟چرا ما هر چند روز یک بار سر کلاس پیشاهنگی حاظر میشویم؟ایا پیشاهنگی جای برای پیشرفت من هست؟

دوستان من سعید فیض بابایی همیار مربی خانه پیشاهنگی دهلران این متن را مینویسم.

پیشاهنگی جز بهترین زمان هایست که یک فرد در زندگی خود تجربه میکند و پیشاهنگ اگر به کاری که میکند ایمان داشته و آن را با جان ودل دنبال کند جز بهترین افراد هم سن وسال خود محسوب میشود.
از چه لحاظ بهترین است،اگر یه نوجوان بخواهد به آموزه های دینی بپردازد باید یک کلاس را انتخاب کند،اگر بخواهد ورزش کند باید یک کلاس ورزشی را انتخاب کند،اگر بخواهد به یک کلاس هنری مثل آموزش نقاشی برود باید هزینه های متقبل شود،ودر کل اگر بخواهد در مدت کوتاه تابستان خویش همه این کلاس ها را تجربه کند 1باید زمان زیادی را به این کلاس های اختصاص دهد 2 هزینه این کلاس های نیز زیاد میشود3وقت لازم برای تمرین هر آموزش را ندارد.

ولی کلاس های پیشاهنگی همه این آموزش ها را به صورت کاملا رایگان برای دوستان پیشاهنگ تدارک دیده که هر نوجوانی متواند با قرار دادن حداقل 4ساعت در هفته تمام این فعالیت هارا در یک محیط شاد و دوستانه داشته باشد.

به نظرمن سر کلاس پیشاهنگی برای اینکه آموزه های پیشاهنگی بهتر و با زبانی راحتربه اعضا منتقل شودبهتر است مربیان پیشاهنگی هر مقطع بازبانی مناسب سن اعضا با آنان سخن گویند ومسائل را منتقل کنند.

پیشاهنگی خود دستگاهیست برای بالا بردن اعتماد به نفس و قدرت بیان مشکلات و از بین برنده آسیب هایست که در بین نوجوانان امروزه شکل گرفته،به دلیل اینکه هر نوجوانی که به عضویت خانه های پیشاهنگی در میاید 1خود را در میان عده ای از هم سن و سالانی میبند که ازنظر اخلاق و آگاهی در مورد مسائل جامعه درسطح بالایی هستند،این جو خود به خود به پیشاهنگ این احساس را میدهد که باید خود را به درجه سایر دوستان  برساند.

درحال حاظر در جامعه امروز  اسیب های زیادی در کمین نوجوانان و جوانان این مرز وبوم نشته و افرادی همانند گرگ در پوست میش از راه دوستی با نوجوانان وبا تملق و چرب زبانی خود را به فرد غالب میکند به طوری که آن فرد خلافکار جزو بهترین دوستان آن نوجوان محسوب میشود.

ما باید در کلاس های پیشاهنگی نوجوانان عضورا بایکدیگر دوست ویاور ذکر کنیم وبا رفتاری که داریم آن ها را در مقابل آسیب های اجتمایی همچون اعتیاد وسایر آسیب های دیگر مقاوم وپایدار سازیم .

دنیایی امروز دنیای ارتباطات است و خود به خود با ارتباطات یک سری از مشکلات همچون ویروس های اینترنتی ،هکرها،افراد سود جو و... نیز منتقل میشود،به چه دلیل این مشکل به وجود می آید؟
جواب این مسئله را میتوان در این موضوع پیدا کنیم که :دنیای اینترنت یک دنیای جهانیست که هر فردی با هر مقدار سطح اطلاعات در آن رفت و آمد میکند بهتر است اینگونه بگویم که دنیای اینترنت جهانی بدون مرز و خط جغرافیاست که هر شخصی با هر ملیتی که دارد در آن فعالیت میکند.
شما دوستان یک جهان را در نظر بگیرید،جهانی بدون مرز  که هر کسی که دلش میخواهد بدون داشتن مدارک قانونی و پزشکی بتواندوارد هر کشوری بشود،اما اگر آن فردی که راحت و بدون هیچ گونه معضوریتی پزشکی وارد یک کشور شود ممکن است دچار یک بیماری مزمن واگیر دار باشد که با ورود به یک کشور این ویروس خطر ناک شیوع پیدا کند.
دوستان اینترنت دقیقا چنین حالتی دارد بعضی از افراد با ویروس های خطرناک کامپیوتری در کمین کسانی هستند که نحوه استفاده از اینترنت وچگونگی مقابله با این تهدیدات اینترنتی را نمیدانند.
هکرها نیز تهدیدات بسیار خطرناکی هستند ومیتواند بدون اینکه فرد متوجه شود سیستم رایانه او را از کار بیندازد،ومشکلات بسیاری را برای او به وجود آورند.
ما پیشاهنگان میتوانیم با انجام کار های بسیار ساده از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کنیم،ما میتوانیم با دعوت از دوستانی که در این امر مهارت دارند  با متوجه کردن پیشاهنگان از این خطرات جدی جلوگیری کنند.
پس در آخر مطلب میگویم پیشاهنگی یک تشکلات مقدس که پیرو خط امام و ولایت است هیچوقت از این راه جدا نمیشود و تا جان در بدن دارد برای پیروزی جمهوری اسلامی ایران تلاش میکند.
ومامیتوانیم با آموزش چنین موضوعاتی به پیشاهنگان نسل بعدی جوانان این وطن را برای آبادانی وسربلندی هرچه بهتروبیشتر وطن آباد جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم .

پایان 


.........................................................................................................................
دوستان لطفا نظر خود را در مورد این مقاله برای من ارسال کنید 
سعید فیض بابایی بازدید : 262 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (8)

با یاد و نام خدا 

وبا عرض سلام و خسته نباشید به شما دوستان عزیز.

دوستان چند وقت پیش یه شعری رو سرودم که در مورد منش های 8گانه بود،گفتم اون رو هم درج بدم تو وبلاگ امید وارم خوشتون بیاد.

لطفا نظر خودتون رو در مورد شعر بگید.

منش های هشت گانه 


او نماد این امید است در وطن    او طلایه دار دین است در وطن 


صبر هست سر لوحه اعمال او     شکر هست ورد زبان و حال او


کار بی فکر او ندارد هیچوقت       بی تدبر نکند کار زین پس


حال از ذکرش بگویید دوستان      ذکر دارد او هر حال ومکان 


ذکر او یاد خداوند است و بس      در دل و اعمال او غیر از خداوند نیست کس


او توکل دارد در این نباشد هیچ شک     در دلش غیر از نبی جای ندارد هیچکس


در دلش عشق امام است و نبی     میکند سر لوحه اعمال خویش یاد علی 


نه فرمانده داریم ونه قهرمان      دوستان همه دوستیم،یک کلام 


نماند بغیر از دوستی اندر جهان   زتاریخ دوستی مانده ای دوستان 


تو پیشاهنگی وجانت سلامت    دو چندان کن تو ای انسان تلاشت 


که پیروزیست اندر آن تلاشت ..



اینم شعرم بود امیدوارم خوشتون اومده باشه لطفا نظر خودتون رو راجع به این شعر برام بنویسید 


خیلی ممنونم 


همیشه طلایه دار باشید 

 


 

سعید فیض بابایی بازدید : 505 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (1)

در بسیاری از موارد در شرایط بقا و یا حتی در خیلی از اردوهای پیشاهنگی ،  مسافرتها ، شکار ، کوهنوردی و پیاده روی ها نیاز داریم که مسافت خودمان تا نقطه مورد نظرمان را تخمین بزنیم یکی از روش های مناسب برای اینکار استفاده از انگشت سبابه و نشانه روی به نقطه مورد نظر می باشد.

 تخمین مسافت ,زندگی در شرایط سخت ، زندگی در شرایط سخت ، مهارت زنده ماندن در طبیعت ، سازگاری با طبیعت ، سازگاری با طبیعت ،هنر زنده ماندن در شرایط سخت ، زنده ماندن در طبیعت ، بقا در طبیعت ، مهارت های زنده ماندن در شرایط سخت ، مهارت های زنده ماندن در شرایط سخت ،غارنوردی ، غارنوردی ،غار ، تله ، تله گذاری ، تله گذاری ، جهت یابی ، جهت یابی ، آتش ، آب ، چاقو

سعید فیض بابایی بازدید : 200 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (1)

گفتیم زمستانست و کویر نوردی ، البته این یک اشتباه عمومیست چراکه اصلا زمستان فصل مناسبی برای سفر به کویر نیست

چرا چون که همانطوری که گرم است بسیار بسیار بسیار هم سرد است

اختلاف دما در کویر بیداد میکند مثلا صبح دمای 25 درجه را در زمستان تجربه میکنید ولی شب دمای -14 درجه

شاید از طوفان های زمستانه کویر اطلاعی نداشته باشید

بله طوفانهای زمستانه طوفانهایی مقطعی برهمکنشی سنگین و کوتاه مدت است ... که اغلب در زمستان در کویر رخ میدهد..


ادامه مطلب .....

سعید فیض بابایی بازدید : 485 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)


با سلام به همه شما دوستان 

دانلود آهنگ های پیشاهنگی.

این آهنگ ها را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید...


سعید فیض بابایی بازدید : 363 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (2)

گر بخواهید برای خود قطب‌نما درست کنید احتیاج به یک سوزن نازک و یک لیوان آب دارید. سوزن می‌تواند روی آب شناور باشد اگر آن را به آرامی روی سطح آب قرار دهید فقط باید کمی صبوری به خرج بدهید.

 


ادامه مطلب..............

سعید فیض بابایی بازدید : 238 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (3)

آموزه ای پیشاهنگی برای جلوگیری از گزش حشرات

در بسیاری از سفرها بخصوص در فصل تابستان و یا در مناطق جنوبی کشور و یا مناطقی که جلگه ای و یا در حاشیه مرداب ها ، رودها و باطلاق هاست با چنان پشه ها و حشراتی روبرو خواهید شد که از روی ضخیم ترین لباس ها هم شما را مورد حمله قرار می دهند.

روش های بسیار زیادی برای جلوگیری و یا دفع حشرات وجود دارد که در این مقاله به چند روش آن می پردازیم و به مرور با روش های دیگر شما را آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب.........

سعید فیض بابایی بازدید : 178 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
آب کافی مهمترین همراه شما در کویر است حتی در شرایطی که تشنگی خیلی شدید نیست می تواند باعث کند شدن فعالیت مغزی شما گردد , بنا بر این اولین قدم در شرایط بحرانی برنامه ریزی برای تهیه آب می باشد حتی در شرایطی که شما مطمین هستید نیاز مبرمی به آب ندارید . اگر آب در دسترس دارید در نوشیدن آب صرفه جویی نکنید زیرا نرسیدن آب کافی به بدن می تواند باعث گیجی , کند شدن ذهن و غلظت خون گردد همچنین کم آبی بدن می تواند باعث افزایش ترس و سرد شدن بدن گردد پس در شرایط بحران هرچند که آب کافی در اختیار نداشته باشید در مصرف آب صرفه جویی نکنید .
یک انسان معمولی می تواند برای مدت معینی بدون آب به زندگی ادامه دهد . مهمترین عامل از پای در امادن انسان آب نیست بلکه روحیه فرد و عوامل روانی می باشد . مدت زمان زنده ماندن بستگی مستقیم به دمای محیط و میزان تعرق دارد از این روی در شرایط بحران هرگز در زمان تابش خورشید حرکت نکنید و به استراحت بپردازید , زمانی که تابش خورشید به حد اقل میرسد بهترین زمان برای فعالیت است . برای مثال در مناطق کویری ایران در تابستان و در دمای 49 درجه و بدون مصرف آب حد اکثر زمانی که یک فرد زنده می ماند چیزی در حدود 2 الی 3 ساعت می باشد . در صورتیکه همین فرد در زمان تابش در زیر سایه استراحت کند و در شب به ادامه مسیر بپردازد در حدود 5/2 روز می تواند بدون مصرف آب به زندگی ادامه دهد . نکته حایز احمیت دیگر این است که برای هر روز زنده ماندن در دمای 49 درجه (با احتساب استراحت در روز و حرکت در شب ) به مقدار 2 لیتر آب نیاز است .
در شرایط بحران نکات زیر را در هنگام مصرف آب رعایت کنید :
در هنگامی که تشنه هستید آب بنوشید , آب را قورت ندهید بلکه آن را در دهان مزه مزه کنید و به آرامی بنوشید , از فعالیتهای غیر ضروری پرهیز کنید و پناهگاهی برای در امان ماندن از تابش خورشید بیابید, در صورتی که هیچ سایه ای نیافتید بدن خود را در شنها دفن کنید و تکه پارچاه ای بر روی سر خود بکشید تا از تابش مستقیم در امان بمانید , هرگز در گرما لباسهای خود را در نیاورید این کار باعث شدت تعرق شما خواهد شد هرچند که احساس گرمای کمتری کنید, حتی صورت خود را نیز بپوشانید, در هنگامی که آب محدود در اختیار دارید مصرف غذا و نمک را کاهش دهید و در هنگامی که هیچ آبی در اختیار ندارید به هیچ عنوان غذا نخورید . بدن شما قادر است تا 10 روز بدون مصرف غذا در شرایط سخت به زندگی ادامه دهد .

برای خنک کردن آبی که همراه دارید پارچه ای نمناک بدور ظرف حاوی آب بپیچید به گونه ای که کاملا آن را بپوشاند , رطوبت پارچه در هنگام تبخیر حرارت آب درون ظرف را می گیرد و دمای آب را کاهش می دهد . این روشی بوده است که گذشتگان برای خنک نگاه داشتن آب از آن استفاده می کرده اند . پس از خشک شدن پارچه مجددا آن را مرطوب کنید . برای مرطوب نگهداشتن پارچه می توانید از آب شور باتلاقها استفاده کنید . 

در ادامه مطلب ...............................

سعید فیض بابایی بازدید : 91 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)


با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان.....

امیدوارم حالتون خوب خوب باشه.

دوستان مدتی نبودیم امیدوارم زیاد ناراحت نشده باشید 

دوستان عزیز یه سوالی ازتون دارم .....

آیا دوست دارید یه مسابقه راه بندازیم؟؟

دوست دارم نظرتون رو راجع به این مسابقه بدونم اگه علاقه مندهستید بهم خبر بدید.

شرح مسابقه هم اینه 

هر کسی یه جمله زیبا در مورد پیشاهنگی بگه!!!

اول خودم میگم...

پیشاهنگی راه روشی است که هر کسی قادر به پیمودن این راه نیست بلکه تنها کسانی میتوانند این راه را با موفقیت پشت سر بگذارند که در کار خود ریا ندارند...

در ضمن از دوستان پیشاهنگ در سایر شهر های ایران درخواست دارم در صورت علاقه مطالب خود را میتوانند در این وبلاگ درج دهند 

سعید فیض بابایی بازدید : 189 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (2)


بنام خداوند 

با سلام و قت بخیر به شما دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ پیشاهنگی شهرستان دهلران.امیدوارم حال همتون خوبه باشه و روز های خوبی رو سپری کنید 
،شرمنده دوستان مدتی زیادی بود پست نزدم دلیلش این بود که مقداری اینترنتم سرحال نبود و خوب وصل نمیشد به همین علت زیاد نمیتونستم متصل به اینترنت باشم.
ولی تو این مدتی که نبودم بیکار ننشتم و چند تا فریاد شادی نوشتم که دوست دارم شما هم از اون ها استفاده کنید.

دوست عزیزی که این فریاد شادی رو میخونی اگه خوشت اومده نظر بده.

اینجا کجاست که خیلی خوبه......این کلاس ماست 

عشق و صفاست که خیلی خوبه .......این کلاس ماست 

جای وفاست که خیلی خوبه.......این کلاس ماست 

مربیای با وفا در     دلشون عشق و صفا 

عشق علی که خیلی خوبه....در کلاس ما 

یاد نبی که خیلی خوبه .....در کلاس ما 

عشق ولی که در دل ماست.....در کلاس ما 

یاد خداست که خیلی خوبه......در کلاس ما 

کلاس ما بهشته    جای صفا وعشقه 

..........................................................................................................................
دوستان نظرتون رو راجع به شعر بگید......


سعید فیض بابایی بازدید : 144 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (2)



با عرض سلام به همه شما دوستان عزیز.

امیدوارم حال همتون خوب خوب باشه و این روز های گرم رو به خوبی سپری کنید.

این شعری که نوشتم پنجمین شعرم هستش که گفتم و دوست دارم نظرتون رو راجع بهش بهم بگید.

..........................................................................................................................

دُر زندگانی

تو هنوزم کودکی گریان هستی   گریزان از بلا نالان هستی 


تو اینک هستی در شور جوانی  ولی بازم جز اطفال هستی 


ولی اینک که هستی در جوانی  کنی یادی زمن، یا باز نتوانی؟


منم انکس که تو در نونهالی   پدر نامیدی و عشق جوانی 


تو گفتی ای خداوند خبیر    ای تو صاحب دو جهان بی نظیر


این دُرت را گر بگیری تو زمن   زندیگم را بگیراین دُر نگیر 


ولی اینک که هستی در جوانی  کنی یادی زمن یا، باز نتوانی؟


ولی اینک دُر زیبای تو   هست اندر یک قفس، بجان تو 


این جواب زحمت ما بود،اهای ای خدا    که باشیم اندر این خانه با جور بلا؟


ای تو فرزند بی مروت  یاد آن خوبان بکن 


دست انان را بگیرو    عشق خود ابراز کن 


آن زمان گل گفت آن پیغمبرم    کن وفا به والدینت ای جوان بی خدا


که خشنودی آن خداوند علیم    هست در صبر رضای دو حکیم 


یکی پدر است دیگری مادر  یکی عشق هست و دیگری یاور


یکی مهر هست و دیگر یاری  یکی یار هست و دیگری یاور 



                                سعید فیض بابایی 




........................................................................................................................................................


 

سعید فیض بابایی بازدید : 131 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز
امیدوارم همتون در سلامت وتندرستی کامل به سر ببرید چ
در این مدتی که نبود در پیشاهنگی شهرستان اخبار زیادی بود که ایجا همه رو براتون شرح میدم
اولین و مهم ترین خبری که بود این بود که روز یکشنه مراسم معرفه پیشاهنگان شهرستان هست که در سالن دبیرستان خدیجه کبری برگزار میشه از تمامی دوستان هم دعوت میشه که در این مراسم حضور داشته باشید.
برای برگزار کردن این مراسم مربیان خانه پیشاهنگی شهرستان زحمت های زیادی رو کشیدن و تقریبا هر روز برای هماهنگی این مراسم در هلال احمر حضور داشتن.
باید از پیشاهنگان عزیز این شهرستان که هرروز حضور داشتن و با دلگرمی وخوش حالی در این گرمای بالای 45 درجه این شهرستان فعالیت داشتن تشکر بسیار زیادی کرد.
یه خبری هم درمورد مربی های شهرستان:مربیان خانه پیشاهنگی پسران شهرستان تغیر کردند واز این به بعد آقایان:احمد خوب آیند رامین رضایی و آقای علی سلیمانی هستند.
البته این رو هم بگم که برای برگزاری این مراسم هم مربیان خانه پیشاهنگی خواهران و هم برادران همراه با فرماندهان و قائم مقامان خود تلاش های زیادی کردند. البته از همین جا هم از آقای چوبین مسئول امور جوانان شهرستان تشکر بسیاری داریم که با تلاش بی وقفه خود این مراسم را تدارک دید.
راستی یه خبری هم در وبلاگ خانه پیشاهنگی استان بوشهر درج شده که توسط دوست عزیزمون مدرس جناب آقای حبیب الله اتشی منتشر شده رو در وبلاگ میزنم امیدوارم شما دوستان خوشتون بیاد .

بازدید از مراسم فردا برای عموم آزاد است ساعت 9 درمحل دبیرستان خدیجه کبری

تا پست بعدی خدا نگهدار

سعید فیض بابایی بازدید : 173 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (3)

زبان لُری توسط مردم ساکن و مهاجر منطقه بزرگی در غرب ایران، شامل بخشهایی از استان همدان (حداقل از نهاوند به سمت جنوب)، ازلرستان تاخوزستان و ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و اصفهان تکلم می‌شود. این زبان در کنار فارسی به شاخه جنوبی زبان‌های ایرانی غربی تعلق دارند. [۴][۵]

گویشهای لری خود به دو گروه متمایز متناظر با تمایز بین لر بزرگ و لر کوچکتقسیم می‌شوند. [۶]

این گویشها نزدیک‌ترین گویش‌های ایرانی به زبان فارسی هستند.[۷] زبان لری همانند زبان فارسی نواده‌ای از زبان پارسی میانه است [۸] و واژه‌های آن همانندی بسیاری با فارسی دارد.[۸]. ریشه زبانهای ایرانی لری-بختیار مانند زبان فارسی بهپارسی میانه(پهلوی ساسانی) و از طریق پارسی میانه به پارسی باستان(زبان هخامنشیان) برمی‌گردد[۹]. ویژگی‌های زبان لری نشان می‌دهد که چیرگی زبان‌های ایرانی در منطقه کنونی لرستان در تاریخ باستان از سوی ناحیه پارسصورت گرفته و نه از سوی ناحیه ماد.[۱۰][۱۱] زبان‌شناسانی دیگر لری را یکپیوستار زبانی از گویش‌های ایرانی جنوب غربی بین گونه‌های فارسی و کردیدانسته‌اند،[۱۲][پیوند مرده] که میان مردم لُر در غرب و جنوب غرب ایران رایج است و خود از سه گویش جدا تشکیل می‌شود که عبارتند از گویش لرستانی، بختیاری و لری جنوبی (کهگیلویه و ممسنی و بویراحمدی) و در دو سوی پیوستار با انواعی از زبان‌های کردی و فارسی شانه به شانه‌است.[۱۲]به عبارت دقیق تر این خانواده یک گروه جدا اما مرتبط از چند زیر گروه پیوسته از ایلات و طوایف است، شناخته شده‌ترین این گروهها عبارتند از فیلی یا لر کوچک و بختیاری، بویراحمد، کهگیلویه وممسنی (چهار گروه اخیر لر بزرگ را تشکیل می‌دهند). فیلی بیشتر به پیشکوه و پشتکوه تقسیم می‌شود، چند گروه کوچکتر دیگر هم هستند..

سعید فیض بابایی بازدید : 185 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)



با سلام دوستان


یه سری خبر از پیشاهنگان شهر دهلران هست که میخوام بهتون بگم.

فردا پیشاهنگان شهر دهلران در یک عمل خدا پسندانه چند اصله نهال رو در طبیعت شهر دهلران میکارند.

امیدوارم روزی برسه که سراسر کشور جنگل بشه و دیگه آدم ها درخت ها رو قطع نکنن 

 


سعید فیض بابایی بازدید : 141 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)




سلام دوباره دوستان عزیز 


دارم به شدت پست میزارم روزی 3تا آفرین به خودم 


حالا دارم تحیقات میکنم که مقداری از آداب و روسوم شهرمو براتون تو وبلاگ بزنم خودتون هم میدونین که تحقیق کردن در این حوزه چقدر مشکله!!


سعید فیض بابایی بازدید : 189 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (6)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام دوستان عزیز 

 

امروز خیلی خیلی خوشحالم به حدی خوشحالم که میخوام بال در بیارم ...

بالاخره به آرزوم رسیدم و بالاخره اولین وب سایت با موضوع پیشاهنگی رو در ایران تاسیس کردم و امید وارم بتونم به پیشاهنگان سراسر ایران کمک های زیادی کنم و امیدوارم روزی پیشاهنگی ایران رو تو بزرگترین قله های افتخار ببینم ..

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

اینم چند میوه با حال به افتخار وب سایتمون.

راستی داشت یادم میرفت آدرس وب سایتو بدم .

www.ir-scout.tk

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

راستی دوستان یه ناراحتی از شما ها دارم،چرا دیگه نظر واسه وبلاگ نمیدید مگه شما نمیدونید که با نظرات شما من بیشتر انرژی برای کار کردن پیدا میکنم ،پس لطف کنن از این به بعد به وبلاگ بیشتر توجه داشته باشید وبا نظراتتون منو خوشحال کنین ..

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سعید فیض بابایی بازدید : 278 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

سخنـان بـزرگان در مـورد دوسـت


سخن بزرگان, جملات قصار


همه محبتت را به پای دوستت بريز ولی همه اسرارت را در اختيار او نگذار. حضرت علی (ع)

 

اگر می‌خواهید دشمنان خود را تنبیه کنید، به دوستان خود نیکی کنید. کوروش بزرگ

 

ابله‌ترین دوستان ما، خطرناک‌ترین دشمنان هم هستند. سقراط

 

پرسیدم دوست بهتر است یا برادر؟ گفت دوست برادری است که انسان مطابق میل خود انتخاب می‌کند. امیل فاگو

 

خدایا! مرا از دوستانم محافظت بفرما. چون می‌دانم چگونه خویشتن را در مقابل دشمنانم حفظ کنم! ولتر

 

دوستان فراوان نشان دهنده کامیابی در زندگی نیست، بلکه نشان نابودی زمان، به گونه‌ای گسترده است. ارد بزرگ....

  

ادامه مطلب 

سعید فیض بابایی بازدید : 118 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)


یا مقلّب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الى احسن الحال


با سلام دوباره به شما دوستان همشیکی وبلاگ ما مدتی ما نبودیم  یه مقداری مشکل داشتیم ولی حالا با انرژی بیشتر از قبل به صحنه اومدیم که بتونیم وبلاگ رو از قبلش بهتر کنیم .
راستی پیشاپیش فرا رسیدن عید باستانی نوروز رو به همه شما تبریک میگم و امیدوارم در سالی که در پیش رو داشتین لحظاتی خوبی رو پیش خود و خانواده عزیزتون گذرونده باشید و آرزو دارم سال نو رو با شاد کامی شروع و به پایان برسونید.

دوستان عزیز همون طور که هممون میدونیم با سال جدید همه چیز نو میشه این وبلاگ هم از این قائده جدا نیست و در سال 1392 با آرایشی جدید پیدا میشه .

یه کاری هم که میخوام بکنم امسال دقیقا 1دقیقه قبل از تحویل سال من 1 مطلب تو وبلاگ آپ میکنم  اما احمتمال داره امسال برای سال تحویل پیش خانواده نباشم  ولی اون چیزی که مهمه اینه که بیاد هم باشیم و عشق همو تو قلبامون تا همیشه داشته باشیم .
 
سعید فیض بابایی بازدید : 173 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (3)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بسم الله الرحـــمـــن الــــرحیم


با سلام خدمت شما دوستان عزیز وهمراهان همیشگی وبلاگ 


یه مدتی خیلی سرم شلوغه کارم هم دو برابر شده چون 


girl-scout-dehloran


اینم ادرس وبلاگ خواهران 


وبلاگ پیشاهنگی خواهرن هم دست خودمه باز هم تشکر 


 میکنم اشما دوستان عزیزی که به وبلاگ ما سر میزنید

 

یه خبری بازدید کل وبلاگ  


7719


بازم تشکر میکنم از شما دوستان عزیز 


حالا لطفا به گزارش اوردوی که پیشاهنگای دهلران رفتن تو 


ادامه مطلب دقت کنید 



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


سعید فیض بابایی بازدید : 185 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (1)

به نام خد 

پیشاهنگان دهلران در یک عمل خدا پسندانه از مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بازدید و یاد و خاطره آن ها را گرامی داشتند

 

اینجا درب هلال احمرشهرستان است 

 

 

در ادامه مطلب 

سعید فیض بابایی بازدید : 163 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

به نام خدا 

 

این تصاویر مربوط به روز 12بهمن ماه روز ورود امام عزیز به کشور و آغاز فصل جدیدی وبهاری نو از زمستان ننگین قبل از انقلاب اسلامیست..

 

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

iliya1377 بازدید : 109 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

مدتی نبودم! مشغول درست کردن انجمنی به اسم پیشاهنگان نیک آور،مهرآور،نیگ گستر و مهر گستر بودم که چند نفر درآن تابه این لحظه عضو است که آدرس آن 

WWW.M1377.ROZBLOG.COM/FORUM

سعید فیض بابایی بازدید : 199 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (2)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

داستانک به قلم

استاد امیر حسین ولی نژاد 

استاد امیر حسین ولی نژاد یکی از بهترین وماهر ترین داستان نویس های شهرستان دهلران است .

که داستان های آموزنده ای مینویسد 

آدرس وبلاگ استاد

 

 

http://aghaghy.blogfa.com

 

برای خواندن داستان های این استاد به ادامه مطلب بروید 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

tapik
درباره ما
Profile Pic
درکارهای نیک ازهم سبقت بگیرید وبلاگ پیشاهنگان شهرستان دهلران اینجانب سعید فیض بابایی هستم فرمانده و یاور مربی خانه پیشاهنگان شهرستان دهلران. و از شما که به این وبلاگ لطف دارید و نظرات خود را در مورد کار وبلاگ به ما ابلاغ میکنید کمال تشکر را دارم . وشعار نهضت پیشاهنگان رازداری،مردم داری،خویشتن داری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به قالب چه امتیازی میدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 183
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 5,501
  • بازدید کلی : 80,757